../../Up/ARTICLES/b_C_cvdh5ypw.jpg

איך בוחרים שיטת טיפול?

בבואנו לבחור איזו שיטת אבחון וטיפול ברצוננו ללמוד - אנו בוחרים לא רק שיטת טיפול, אלא ממש מקצוע!
 
(גם עבור אלו שלא בטוחים שזהו המקצוע העתידי שלהם, תוודאו שאם אתם משקיעים את זמנכם היקר, זה יהיה על ידע ראוי והכי מתקדם שיש כי אתם ראויים לכך!)
 
אז כדי שהמקצוע הזה יספק את כל מה שאנו רוצים שיספק גם לנו וגם למטופלים שלנו, נרצה לבחון את שיטת הטיפול אותה נלמד על פי כל הקריטריונים הבאים: 
 
  • על איזה ידע נסמכת כל שיטת הטיפול?

    כשאנו לומדים שיטת טיפול אנו לא רגילים לבחון את הנחות היסוד עליהן מתבססת השיטה. 

    זו טעות. 

    למה? 

    כי רוב שיטות הטיפול כיום מבוססות על ידע המוכח כיום כשגוי, ואשר נוצר ממסקנות שנוצרו בעבר בהסתמך על ידע חלקי וחסר, המבוסס על מגבלות מובהקות של חמשת חושיו של האדם שסיפקו מראש את הנתונים למסקנות שנוצרו בו לגבי עצמו ולגבי עולמו. 

    כשהתבססנו על הכרות חסרה עם האדם ועל ידע חסר לגבי עולמו, גם אם אנו מטפלים בו בדרך הכי מדהימה שיש - אנו מטפלים בו באופן חסר כי הידע שיש לנו לגביו וההכרות שלנו איתו - הינם חסרים בהכרח.

    כיום אנו מבינים שכדי לעזור לאדם באופן שלם יש להכירו באופן שלם, באופן שאינו מוגבל למוגבלויות החושים שלנו או למוגבלויות ההכרה. 

    רק בדרך הכרות זו - אנו יכולים להבין את מקורם השורשי של כל שחווה האדם בו ובחייו ולטפל בו בכל אלו - דרך אותו מקור אחד! 

    בדרך זו, אנו לא ה-"שיפוצניקים" של האדם המתקנים בו ואותו כל העת, אלא מצליחים לעזור לו לחיות באופן שלם, דרך מי שהוא עצמו באמת.

    בנוסף בדרך זו - בה אנו לא מכירים את האדם באופן שטחי, אלא באופן שורשי - אנו ממש משנים לטובה את המצב שלו, ולא רק את מה שחש וחווה מתוך המצב שלו, וההבדל הוא אדיר!

    NYE היא אחת משיטות האבחון והטיפול היחידות המטפלות באדם על בסיס הידע החדש והשלם.
     
  • עד כמה הידע עליו נסמכת שיטת הטיפול מלומד במהלך הקורס?

    כשתלמיד לומד מתמטיקה בתיכון הוא לא לומד לרוב איך להגיע לכל הנוסחאות בעצמו אלא לומד רק איך להשתמש בהן ולהכיל אותן על התרגיל עצמו. 

    במצב זה הוא לא מבין מתמטיקה, אלא יודע איך לפתור תרגילים. 

    זה בזמן תיכון. 

    אם האדם בוחר במתמטיקה כמקצוע ולומד לימודים אקדמאים, הוא לומד כמובן איך הגיעו לכל נוסחא, כדי שהוא יבין את המתמטיקה ראשית על בוריה, מהבסיס שלה, ואז יבין את הפיתרונות הקיימים ואיך ליצור פתרונות נוספים.

    רק בדרך זו יוכל האדם לפתור דברים במתמטיקה גם אם לא למד אותם כי הוא מבין את המתמטיקה באופן רחב! 

    וכעת אשאל: אם היינו רוצים לקחת שיעורים פרטיים במתמטיקה שיביאו אותנו לרמה טובה של הבנה וידע כדי שנוכל להגיע לציון טוב במבחן חשוב כמו למשל הבגרות, באיזה מורה נבחר? 

    בכזה שמבין מתמטיקה או באחד שמבין רק ב-איך לפתור תרגילים? 

    ברור שכזה שמבין מתמטיקה ודרך זה יכול לעזור לי באופן שורשי ואמיתי. 

    הרי בחיים לא נסתפק בלימודים למשהו חשוב כמו בגרות או כמו מבחן סף לעבודה נחשבת - בתלמיד שסיים כעת תיכון או באדם שהתחיל רק עכשיו ללמוד את התחום. 

    זה נכון במתמטיקה וזה בטח ובטח נכון לגבינו, בני האדם, המבקשים לעשות דבר שהוא אפילו יותר חשוב מלקבל ציון טוב במבחן הבגרות וזה - לחיות! באמת לחיות! 

    מסיבה זו, אנחנו לא יכולים להסתפק בללמוד רק איך פותרים את מצבו של האדם, אלא רוצים ללמוד ולהבין את האדם עצמו, ואת מקור מצבו של האדם עצמו, כדי להצליח לראות את האדם בצורה כוללת, יעילה ושלמה! 

    לשם כך - כפי שאני מאמינה ורואה את זה, על הקורס ללמד אתכם להכיר את האדם באופן שלם, ממה באמת מורכב, מה יוצר כל רובד בו, מה יוצר כל דבר, מה מחווט למה ולמה. 
    בנוסף, כמו במתמטיקה, הידע צריך להיות ידע מוכח, ולא הנחה שמועברת מדור לדור אלא ידע מוכח בעל הגיון של ממש. 

    ובעיני זה הכי הגיוני שיש.

    אם אני לומדת טיפול בבן אדם אני חייבת להבין את האדם עצמו לא רק את דרך הטיפול בו! 

    לא רק איך שולפים ואיך מעלימים ואיך מגיבים לכל אשר בו ובעולמו, אלא מה באדם יצר בו ובחייו את הדברים הללו מראש, שאז אוכל לטפל בהכל דרך המקור היוצר, ולא אתעסק בכל התוצרים שנוצרו בעקבות אותו יצרן. וההבדל הוא גדול מדי כדי להתעלם ממנו. 

    NYE היא אחת מהשיטות היחידות המבוססות על ידע שלם המאפשר הבנה שלמה בתחום האדם מזו שהכרנו אי פעם!
     
  • שיטת האבחון:

    שיטת טיפול שאינה כוללת שיטת אבחון מעמיקה - לא יכולה לטפל באדם באופן שורשי, יהיה הרצון הטוב אשר יהיה. 

    את זה כולנו מבינים. 

    בדיוק כמו ב-WAZE - על מנת שיוכל להוביל אותנו ליעד המבוקש - חייב הלווין לקלוט איפה אנחנו נמצאים בדיוק.

    למה?

    כי אחרת לא יוכל ליצור דרך מדוייקת עבורנו לנקודת היעד. 

    אבחון טוב, כזה שיצליח בהמשך להוות בסיס לפיתרון אמיתי וכולל עבור האדם, לא יכול להסתפק רק באיתור הבעיה עצמה, אלא חייב למצוא את סיבת הסיבות להיווצרות הבעיה. 

    אחרת לא פתר באמת את הבעיה, אלא רק את אחד מהביטויים שלה, ואז לא ירחק הזמן שהבעיה תצוץ שוב. 

    אבחון טוב הוא אבחון המאפשר לנו להבין דרך הקשיים אותם חווה האדם - איפה האדם עצמו נמצא, ואז בדרך זו נוכל להכיר לא רק את הבעיות שלו, אלא מה הביא אותו לאיפה שהוא נמצא כעת שיצר את כל מה שחווה כעת ואיך להובילו מאיפה שהוא נמצא כעת אל המקום אליו מבקש להגיע. 

    רק בדרך זו אנו מעניקים לאדם את המענה הראוי ביותר. 

    בנוסף, רק בדרך זו אנו לא רק מאתרים את הבעיה, אלא מאתרים גם מה יצר אותה - ואז מגיעים אל הפתרון. 

    יש הבדל גדול בין למצוא את הבעיה לבין להבין מהו הפיתרון!
     
  • פתרון ראוי:

    לפני שנבין מהו פיתרון ראוי, בואו נבין מהו פיתרון לא ראוי בעיני:

    בעיני פיתרון ראוי זה לא פיתרון שעוזר לנו "להתמודד" טוב יותר עם הקושי, או שמלמד אותי "להתיידד עם הקושי".
    למה? כי אני לא רוצה להתמודד או להתיידד עם שום דבר שלא נעים לי! לא הגעתי הנה לסבול. 

    בנוסף, מבחינתי פיתרון ראוי הוא גם לא כזה שמלמד אותנו בכל פעם שהוא מגיע איך להתגבר ולהעלים את הקושי...
    למה? כי לא בא לי לעבוד בלהרגיש טוב... אני רוצה להרגיש טוב באופן טבעי. 

    בעיני פיתרון ראוי זה גם לא כזה בו פותרים את הבעיה. 
    למה? כי אם הבעיה נוצרה אז יש מה שיצר אותה... ואם לא נשנה את מה שיצר אותה - היא תחזור להופיע שוב, ושוב, בין אם באופן זהה ובין אם דרך אותה גברת בשינוי אדרת בתחומים נוספים בחיים שלי. 

    בעיני פיתרון ראוי זה לא כזה שנצטרך לטפל בכל מה שקורה בעולם הפנימי שלנו, בכל הרבדים שלנו ובכל העולם החיצוני שלנו על כל התחומים שבו וכל הקשרים שיש לנו עם אנשי העולם! 
    למה? כי לא יתכן שכדי לטפל באדם אחד צריך לטפל בכל כך הרבה דברים! 

    בעיני האדם הוא המכונה המופלאה ביותר בעולם, וכפי שלא הגיוני היה שנקנה טלפון סלולארי חכם וכדי לתקנו נצטרך שנים על גבי שנים, כך לא הגיוני שהיצירה המופלאה ביותר של הטבע שיודעת לתקן את עצמה בעצמה, תצטרך תיקון של שנים על גבי שנים... זה חייב להיות פשוט יותר, גאוני יותר! 

    אז מהו כן פתרון ראוי בעיני?

    כזה שיאפשר את השתנות הדברים באופן שלם ומלא, ולא רק כזה שיעלים את הקושי, החסר או החולי אלא יאפשר את הקלות, את השמחה, את הבריאות, את הטוב! 
    כי יש הבדל גדול בין לא לחיות במינוס לבין כן לחיות בפלוס! 

    כזה שמאפשר פתרון לא רק לבעיה שבאה לידי ביטוי בנו או בחיינו, אלא דרך מקור הבעיה, דרך המקור שיצר את מכלול הבעיות שאנו חווים! 
    כשאנו מבינים שעד היום לא הבנו שהבעיות שלנו הן רק מייצגות את הבעיה המקורית עצמה - אין טעם לטפל בכל הבעיות שהתגלו על פני השטח, אלא לטפל בשורש הבעיה שמתחת לפני השטח. 
    (גם איינשטיין טען שלא ניתן לפתור את הבעיה ברובד בו היא התגלתה). 

    אתן לכם דוגמא: דמיינו עכשיו שאתם רואים פרח נבול שהגבעול שלו מכופף קצת כלפי מטה, שעלי הכותרת הם לאותו כיוון, בקיצור הפרח קמל. 
    מה תעשו כדי לעזור לצמח?
    קחו לעצמכם שנייה להחליט. 
    תשקו אותו?
    את הפרח עצמו?
    את האדמה שמסביבו? 
    ומה תעשו לפרח עצמו באופן ישיר?
    כלום?

    למה? כי המים יחלחלו אל האדמה, ומשם השורשים יוזנו ומשם כל הצמח ומשם כל הפרח כולל עלי הכותרת? 

    זו דוגמא נפלאה לזהות איך מטפלים בצורה שלמה בדבר - לא מתעסקים עם הדבר עצמו, במקרה הזה הצמח, אלא מזהים מה יצר אותו ומטפלים דרך הפתרון שיפתור את הבעיה ומבינים שמצב הצמח הוא לא הבעיה עצמה, אלא מה שמבטא על כך שלצמח קיימת בעיה. 

    ההבדל הוא אדיר!
     
  • פיתרון יוצר ולא מגיב:

    הכל מתחיל במה אנחנו מטפלים - בבעיה או בסיבה בגינה נוצרה הבעיה. 

    כשאנו מגיבים אל הבעיה - אנו מגיבים אל המקום בו התבטאה הבעיה, ואז במקרה של הפרח מהסעיף הקודם היינו אמורים לחזק את הצמח עצמו... דרך המקום בו הבעיה באה לידי ביטוי ולא דרך המקור שלה. 

    כשאני מגיבים אל מקור הבעיה - אנו יוצרים מצב חדש בו אין בעיה... ואז אין צורך לטפל בשום בעיה, כי היא לא מתקיימת.

    כשאין מקור שיוצר בעיה - אין בעיה.

    לכן, NYE לא עוסקת בטיפול בבעיות, אלא ביצירת פתרון שאז הבעיות שהתגלו לא מוסיפות להתקיים!

    וזו הגאונות והחדשנות בשיטת החיבור של NYE עצמה! 

    לשמחתי ולגאוותי שיטת האבחון והחיבור NYE המבוססת על חקר נושא האדם ומקור כל אשר חווה בו ובחייו - עונה על כל אחד מהסעיפים האלה ברמה הגבוהה ביותר! 
 
מוזמנות ומוזמנים לחבור אלינו ולגלות שיש דבר כזה! 


שתף אותי 
    

הגב על המאמר

 
 
../../Up/ARTICLES/b_C_cvdh5ypw.jpg

איך בוחרים שיטת טיפול?

בבואנו לבחור איזו שיטת אבחון וטיפול ברצוננו ללמוד - אנו בוחרים לא רק שיטת טיפול, אלא ממש מקצוע!
 
(גם עבור אלו שלא בטוחים שזהו המקצוע העתידי שלהם, תוודאו שאם אתם משקיעים את זמנכם היקר, זה יהיה על ידע ראוי והכי מתקדם שיש כי אתם ראויים לכך!)
 
אז כדי שהמקצוע הזה יספק את כל מה שאנו רוצים שיספק גם לנו וגם למטופלים שלנו, נרצה לבחון את שיטת הטיפול אותה נלמד על פי כל הקריטריונים הבאים: 
 
  • על איזה ידע נסמכת כל שיטת הטיפול?

    כשאנו לומדים שיטת טיפול אנו לא רגילים לבחון את הנחות היסוד עליהן מתבססת השיטה. 

    זו טעות. 

    למה? 

    כי רוב שיטות הטיפול כיום מבוססות על ידע המוכח כיום כשגוי, ואשר נוצר ממסקנות שנוצרו בעבר בהסתמך על ידע חלקי וחסר, המבוסס על מגבלות מובהקות של חמשת חושיו של האדם שסיפקו מראש את הנתונים למסקנות שנוצרו בו לגבי עצמו ולגבי עולמו. 

    כשהתבססנו על הכרות חסרה עם האדם ועל ידע חסר לגבי עולמו, גם אם אנו מטפלים בו בדרך הכי מדהימה שיש - אנו מטפלים בו באופן חסר כי הידע שיש לנו לגביו וההכרות שלנו איתו - הינם חסרים בהכרח.

    כיום אנו מבינים שכדי לעזור לאדם באופן שלם יש להכירו באופן שלם, באופן שאינו מוגבל למוגבלויות החושים שלנו או למוגבלויות ההכרה. 

    רק בדרך הכרות זו - אנו יכולים להבין את מקורם השורשי של כל שחווה האדם בו ובחייו ולטפל בו בכל אלו - דרך אותו מקור אחד! 

    בדרך זו, אנו לא ה-"שיפוצניקים" של האדם המתקנים בו ואותו כל העת, אלא מצליחים לעזור לו לחיות באופן שלם, דרך מי שהוא עצמו באמת.

    בנוסף בדרך זו - בה אנו לא מכירים את האדם באופן שטחי, אלא באופן שורשי - אנו ממש משנים לטובה את המצב שלו, ולא רק את מה שחש וחווה מתוך המצב שלו, וההבדל הוא אדיר!

    NYE היא אחת משיטות האבחון והטיפול היחידות המטפלות באדם על בסיס הידע החדש והשלם.
     
  • עד כמה הידע עליו נסמכת שיטת הטיפול מלומד במהלך הקורס?

    כשתלמיד לומד מתמטיקה בתיכון הוא לא לומד לרוב איך להגיע לכל הנוסחאות בעצמו אלא לומד רק איך להשתמש בהן ולהכיל אותן על התרגיל עצמו. 

    במצב זה הוא לא מבין מתמטיקה, אלא יודע איך לפתור תרגילים. 

    זה בזמן תיכון. 

    אם האדם בוחר במתמטיקה כמקצוע ולומד לימודים אקדמאים, הוא לומד כמובן איך הגיעו לכל נוסחא, כדי שהוא יבין את המתמטיקה ראשית על בוריה, מהבסיס שלה, ואז יבין את הפיתרונות הקיימים ואיך ליצור פתרונות נוספים.

    רק בדרך זו יוכל האדם לפתור דברים במתמטיקה גם אם לא למד אותם כי הוא מבין את המתמטיקה באופן רחב! 

    וכעת אשאל: אם היינו רוצים לקחת שיעורים פרטיים במתמטיקה שיביאו אותנו לרמה טובה של הבנה וידע כדי שנוכל להגיע לציון טוב במבחן חשוב כמו למשל הבגרות, באיזה מורה נבחר? 

    בכזה שמבין מתמטיקה או באחד שמבין רק ב-איך לפתור תרגילים? 

    ברור שכזה שמבין מתמטיקה ודרך זה יכול לעזור לי באופן שורשי ואמיתי. 

    הרי בחיים לא נסתפק בלימודים למשהו חשוב כמו בגרות או כמו מבחן סף לעבודה נחשבת - בתלמיד שסיים כעת תיכון או באדם שהתחיל רק עכשיו ללמוד את התחום. 

    זה נכון במתמטיקה וזה בטח ובטח נכון לגבינו, בני האדם, המבקשים לעשות דבר שהוא אפילו יותר חשוב מלקבל ציון טוב במבחן הבגרות וזה - לחיות! באמת לחיות! 

    מסיבה זו, אנחנו לא יכולים להסתפק בללמוד רק איך פותרים את מצבו של האדם, אלא רוצים ללמוד ולהבין את האדם עצמו, ואת מקור מצבו של האדם עצמו, כדי להצליח לראות את האדם בצורה כוללת, יעילה ושלמה! 

    לשם כך - כפי שאני מאמינה ורואה את זה, על הקורס ללמד אתכם להכיר את האדם באופן שלם, ממה באמת מורכב, מה יוצר כל רובד בו, מה יוצר כל דבר, מה מחווט למה ולמה. 
    בנוסף, כמו במתמטיקה, הידע צריך להיות ידע מוכח, ולא הנחה שמועברת מדור לדור אלא ידע מוכח בעל הגיון של ממש. 

    ובעיני זה הכי הגיוני שיש.

    אם אני לומדת טיפול בבן אדם אני חייבת להבין את האדם עצמו לא רק את דרך הטיפול בו! 

    לא רק איך שולפים ואיך מעלימים ואיך מגיבים לכל אשר בו ובעולמו, אלא מה באדם יצר בו ובחייו את הדברים הללו מראש, שאז אוכל לטפל בהכל דרך המקור היוצר, ולא אתעסק בכל התוצרים שנוצרו בעקבות אותו יצרן. וההבדל הוא גדול מדי כדי להתעלם ממנו. 

    NYE היא אחת מהשיטות היחידות המבוססות על ידע שלם המאפשר הבנה שלמה בתחום האדם מזו שהכרנו אי פעם!
     
  • שיטת האבחון:

    שיטת טיפול שאינה כוללת שיטת אבחון מעמיקה - לא יכולה לטפל באדם באופן שורשי, יהיה הרצון הטוב אשר יהיה. 

    את זה כולנו מבינים. 

    בדיוק כמו ב-WAZE - על מנת שיוכל להוביל אותנו ליעד המבוקש - חייב הלווין לקלוט איפה אנחנו נמצאים בדיוק.

    למה?

    כי אחרת לא יוכל ליצור דרך מדוייקת עבורנו לנקודת היעד. 

    אבחון טוב, כזה שיצליח בהמשך להוות בסיס לפיתרון אמיתי וכולל עבור האדם, לא יכול להסתפק רק באיתור הבעיה עצמה, אלא חייב למצוא את סיבת הסיבות להיווצרות הבעיה. 

    אחרת לא פתר באמת את הבעיה, אלא רק את אחד מהביטויים שלה, ואז לא ירחק הזמן שהבעיה תצוץ שוב. 

    אבחון טוב הוא אבחון המאפשר לנו להבין דרך הקשיים אותם חווה האדם - איפה האדם עצמו נמצא, ואז בדרך זו נוכל להכיר לא רק את הבעיות שלו, אלא מה הביא אותו לאיפה שהוא נמצא כעת שיצר את כל מה שחווה כעת ואיך להובילו מאיפה שהוא נמצא כעת אל המקום אליו מבקש להגיע. 

    רק בדרך זו אנו מעניקים לאדם את המענה הראוי ביותר. 

    בנוסף, רק בדרך זו אנו לא רק מאתרים את הבעיה, אלא מאתרים גם מה יצר אותה - ואז מגיעים אל הפתרון. 

    יש הבדל גדול בין למצוא את הבעיה לבין להבין מהו הפיתרון!
     
  • פתרון ראוי:

    לפני שנבין מהו פיתרון ראוי, בואו נבין מהו פיתרון לא ראוי בעיני:

    בעיני פיתרון ראוי זה לא פיתרון שעוזר לנו "להתמודד" טוב יותר עם הקושי, או שמלמד אותי "להתיידד עם הקושי".
    למה? כי אני לא רוצה להתמודד או להתיידד עם שום דבר שלא נעים לי! לא הגעתי הנה לסבול. 

    בנוסף, מבחינתי פיתרון ראוי הוא גם לא כזה שמלמד אותנו בכל פעם שהוא מגיע איך להתגבר ולהעלים את הקושי...
    למה? כי לא בא לי לעבוד בלהרגיש טוב... אני רוצה להרגיש טוב באופן טבעי. 

    בעיני פיתרון ראוי זה גם לא כזה בו פותרים את הבעיה. 
    למה? כי אם הבעיה נוצרה אז יש מה שיצר אותה... ואם לא נשנה את מה שיצר אותה - היא תחזור להופיע שוב, ושוב, בין אם באופן זהה ובין אם דרך אותה גברת בשינוי אדרת בתחומים נוספים בחיים שלי. 

    בעיני פיתרון ראוי זה לא כזה שנצטרך לטפל בכל מה שקורה בעולם הפנימי שלנו, בכל הרבדים שלנו ובכל העולם החיצוני שלנו על כל התחומים שבו וכל הקשרים שיש לנו עם אנשי העולם! 
    למה? כי לא יתכן שכדי לטפל באדם אחד צריך לטפל בכל כך הרבה דברים! 

    בעיני האדם הוא המכונה המופלאה ביותר בעולם, וכפי שלא הגיוני היה שנקנה טלפון סלולארי חכם וכדי לתקנו נצטרך שנים על גבי שנים, כך לא הגיוני שהיצירה המופלאה ביותר של הטבע שיודעת לתקן את עצמה בעצמה, תצטרך תיקון של שנים על גבי שנים... זה חייב להיות פשוט יותר, גאוני יותר! 

    אז מהו כן פתרון ראוי בעיני?

    כזה שיאפשר את השתנות הדברים באופן שלם ומלא, ולא רק כזה שיעלים את הקושי, החסר או החולי אלא יאפשר את הקלות, את השמחה, את הבריאות, את הטוב! 
    כי יש הבדל גדול בין לא לחיות במינוס לבין כן לחיות בפלוס! 

    כזה שמאפשר פתרון לא רק לבעיה שבאה לידי ביטוי בנו או בחיינו, אלא דרך מקור הבעיה, דרך המקור שיצר את מכלול הבעיות שאנו חווים! 
    כשאנו מבינים שעד היום לא הבנו שהבעיות שלנו הן רק מייצגות את הבעיה המקורית עצמה - אין טעם לטפל בכל הבעיות שהתגלו על פני השטח, אלא לטפל בשורש הבעיה שמתחת לפני השטח. 
    (גם איינשטיין טען שלא ניתן לפתור את הבעיה ברובד בו היא התגלתה). 

    אתן לכם דוגמא: דמיינו עכשיו שאתם רואים פרח נבול שהגבעול שלו מכופף קצת כלפי מטה, שעלי הכותרת הם לאותו כיוון, בקיצור הפרח קמל. 
    מה תעשו כדי לעזור לצמח?
    קחו לעצמכם שנייה להחליט. 
    תשקו אותו?
    את הפרח עצמו?
    את האדמה שמסביבו? 
    ומה תעשו לפרח עצמו באופן ישיר?
    כלום?

    למה? כי המים יחלחלו אל האדמה, ומשם השורשים יוזנו ומשם כל הצמח ומשם כל הפרח כולל עלי הכותרת? 

    זו דוגמא נפלאה לזהות איך מטפלים בצורה שלמה בדבר - לא מתעסקים עם הדבר עצמו, במקרה הזה הצמח, אלא מזהים מה יצר אותו ומטפלים דרך הפתרון שיפתור את הבעיה ומבינים שמצב הצמח הוא לא הבעיה עצמה, אלא מה שמבטא על כך שלצמח קיימת בעיה. 

    ההבדל הוא אדיר!
     
  • פיתרון יוצר ולא מגיב:

    הכל מתחיל במה אנחנו מטפלים - בבעיה או בסיבה בגינה נוצרה הבעיה. 

    כשאנו מגיבים אל הבעיה - אנו מגיבים אל המקום בו התבטאה הבעיה, ואז במקרה של הפרח מהסעיף הקודם היינו אמורים לחזק את הצמח עצמו... דרך המקום בו הבעיה באה לידי ביטוי ולא דרך המקור שלה. 

    כשאני מגיבים אל מקור הבעיה - אנו יוצרים מצב חדש בו אין בעיה... ואז אין צורך לטפל בשום בעיה, כי היא לא מתקיימת.

    כשאין מקור שיוצר בעיה - אין בעיה.

    לכן, NYE לא עוסקת בטיפול בבעיות, אלא ביצירת פתרון שאז הבעיות שהתגלו לא מוסיפות להתקיים!

    וזו הגאונות והחדשנות בשיטת החיבור של NYE עצמה! 

    לשמחתי ולגאוותי שיטת האבחון והחיבור NYE המבוססת על חקר נושא האדם ומקור כל אשר חווה בו ובחייו - עונה על כל אחד מהסעיפים האלה ברמה הגבוהה ביותר! 
 
מוזמנות ומוזמנים לחבור אלינו ולגלות שיש דבר כזה! 


שתף אותי 
    

הגב על המאמר

 
 
תודה,
תגובתך למאמר התקבלה במערכת